REVIEWS TROUWFILM

Op deze pagina vind je de ervaringen van mijn bruidsparen uit het verleden. Een aantal bruidsparen heeft vanwege privacy liever niet dat hun trouwfilm openbaar op mijn site komt. Dat respecteer ik uiteraard. Bij de ervaringen van deze bruidsparen dus geen korte trouwvideo, maar een afbeelding. Ook leuk! ;)

VALERIE EN NICK

We zijn er sprakeloos van geworden ... De trouwfilms zijn écht prachtig, het overstijgt onze verwachtingen mijlenver. Ik weet niet welke woorden ik moet gebruiken om uit te drukken hoe fantastisch we het wel niet vinden! De videoclip is een meesterwerk, vol mooie effecten en details.
Wat zijn we blij met de lange film, de kers op de taart. We zijn ook supertevreden met de opname van de ceremonie, we hadden nooit durven dromen om het vanuit twee standpunten te kunnen zien. Dankzij de films hebben we de dingen die we gemist hebben, nu voor het eerst kunnen beleven. De dingen die aan ons voorbij waren gegaan, hebben we nu duidelijk kunnen opmerken. We hebben gezien hoe iedereen ervan genoot en wat de reacties waren. We zijn ONTZETTEND blij dat we met Jan hebben mogen samenwerken, niet alleen als topvideograaf, maar ook als persoon.

Voor Jan was nooit iets te veel: de ontelbare mailtjes, vragen en verzoeken werden altijd op een glimlach onthaald. Hij kwam zelfs met plezier helemaal naar Vlaanderen, op twee uur rijden van Amersfoort.

Een absolute aanrader!

LEONIE EN NIELS

Super tof, mooi, ontroerend, overweldigend mooi is onze trouwclip geworden. Het mooiste verslag wat je kunt hebben van je trouwdag. En gedurende de dag hebben we Jan “niet gezien” :-). Bijna onzichtbaar creëert hij hele mooie beelden van de dag. Het “enige” wat Jan doet is het verhaal van de dag vastleggen om er daarna een geweldige film van te maken. Naast dat Jan een geweldige videograaf en filmmaker is is hij ook super aardig en een toffe kerel om erbij te hebben op deze prachtige dag. Jan, bedankt!!!!

LALEH EN TIM

We hadden van het begin een goede klik met Jan en de communicatie verliep perfect. Onze trouwdag wist hij op een hele rustige artistieke manier perfect vast te leggen. Het eindresultaat is beter dan dat we ooit hadden kunnen bedenken. Helemaal super! Als je opzoek bent naar een videograaf is Jan een perfecte keuze!

LISA EN GINO

"Een hele goede ervaring gehad met Jan Persoon! Professioneel en is zeer prettig in de omgang. Maakt een fantastische film!"

JORI EN TIM

"Jan, wat een fijne 'gast' was jij op onze bruiloft! Via onze trouwambtenaar zijn wij in contact met Jan gekomen en na ons gesprek was voor ons duidelijk dat we hem er bij wilden hebben. We hadden al een fotograaf maar wat een aanvulling is het om er een videograaf bij te hebben. We hebben geen minuut in de gaten gehad dat we zijn gefilmd maar toch heeft die alles op een prachtige manier vast weten te leggen, we laten nog steeds met veel plezier de film aan vrienden en familie zien en raden Jan ook zeker bij hun aan. Bedankt dat we nog zo vaak van onze dag kunnen genieten! Groetjes, Tim en Jori van der Burg."

ESMÉE EN DANIEL

"Wij hadden Jan aan het werk gezien bij een bruiloft en dachten meteen, dit willen wij ook! Al gauw hadden we een afspraak gemaakt en het klikte direct. Hij begreep precies wat wij wilde en regelde het voor ons. Je merkt niet dat je de hele dag wordt gefilmd, want dat is natuurlijk erg spannend als je het niet gewend bent. Op de dag zelf stond er 's avonds al een sneak preview online en dat was erg gaaf om te zien. Je kan elk moment van de dag weer nagenieten van dat moment met een top filmpje. Het is een erg leuke aanvulling op je foto's, want hier wordt ook bij gesproken en je kan het later nog aan iedereen laten zien. Kortom, wij raden Jan aan iedereen aan!"

TABITHA EN LUCAS

"Een goede klik, een fijn persoon, een goed luisterend oor, een oog voor details, zeer flexibel en uiterst vakbekwaam, dat is Jan Persoon! Aan alles is merkbaar, dat videografie niet alleen het vak, maar ook de passie van Jan is!
Jan heeft de mooiste dag van ons leven op een uiterst professionele wijze vastgelegd en gemonteerd in een super romantische reportage. Samen met ons, zijn velen onder de indruk van de door Jan gemaakte reportage en van zijn kwaliteiten als videograaf. Wij raden Jan aan, bij een ieder die een videograaf nodig heeft! Wat ons betreft heeft Jan een dikke 10 gescoord! Nogmaals dank voor het filmen van onze bruiloft!"

KARIN EN MARCEL

"Jan Persoon weet zeer goed wat hij doet. Nam de tijd om onze wensen aan te horen, adviseert en weet precies de juiste momenten te filmen ook van onze kinderen. Wij hebben zowel voor een first day edit gekozen om de gasten te tonen tijdens de bruiloft 's avond als een lange compilatie en de gehele trouwceremonie die we later ontvingen. Alleen maar lovende woorden gehoord van anderen en zelf zijn we super blij. Dag vliegt voorbij en deze films maakt herbeleven mogelijk met een lach en een traan! Prettig persoon om erbij te hebben en zeker een aanrader."

BRITT EN JEROEN

"Slechts drie weken voor onze bruiloft moesten wij op zoek naar een geschikte videograaf. Via onze trouwambtenaar kwamen wij bij Jan terecht. Al tijdens onze eerste ontmoeting hadden wij een fijne klik met Jan. We werden vriendelijk bij hem thuis ontvangen en werden voorzien van heldere informatie.
Voorafgaand aan onze afspraak hebben wij wat werk van Jan op zijn website bekeken. Dit sprak ons direct aan. Ik ben creatief aangelegd, terwijl mijn vrouw wat klassieker ingesteld is. Jan biedt hierin een perfecte combinatie aan. Hij vindt de perfect balans tussen prachtige detail shots en mooie dynamische shots. Met name de zwevende shots en scherpte/dieptewerking ziet er super uit.
Jan heeft een enorm oog voor detail. Hij filmt uit verrassende hoeken en pakt werkelijk ieder moment wat deze dag zo bijzonder maakt met zijn lens.
Naast het feit dat hij zeer vakbekwaam is, is Jan ook erg flexibel. Tegen een zeer geringe meerprijs staat hij voor je klaar op locatie én blijft hij zelfs wat langer indien gewenst. Wat ons betreft vind je bij Jan dan ook een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben onze montages inmiddels al wel honderd maal bekeken, het blijft prachtig. Voor ons, maar ook zeker voor familie en vrienden.

Jan is dan ook een absolute aanrader! Videografie is zijn passie, dat merk je aan alles."

ROB EN CINDY

"We zijn erg blij met de keuze om Jan als videograaf bij onze bruiloft te betrekken. Het contact ging soepel, communicatie informeel, vlot en duidelijk. Dat zorgt bij ons voor een snel vertrouwen.
Op de dag van de bruiloft zelf is Jan onopvallend aanwezig en bij het contact wat er wél was gezellig en meegaand met de sfeer. Jan denkt mee en komt z'n afspraken na. Geen idee wat we anders zouden willen, houden zo!

Dank je Jan! Keep the good work."

ALIE EN HANS

"Wij hebben Jan ervaren als een heel bijzonder fijn mens, hij is gefocust op wat hij doet en is zeer professioneel ingesteld, hij denk met je mee en komt zelf ook met voorstellen en ideeën.
Jan was op onze bruiloft de hele dag aanwezig maar viel niet op bij het filmen van onze trouwdag.
De twee films die Jan van onze trouwdag heeft gemaakt, de ceremonie en de dag zelf, zijn fantastisch in elkaar gezet. Jan nogmaals bedankt voor je inzicht, professionaliteit en je kwaliteit want jij heb met jou aandeel deze dag onvergetelijk gemaakt voor ons. Iedere keer als wij weer naar het beeld materiaal kijken die jij voor ons heb gemaakt worden wij er weer emotioneel van.

Jan bedankt, Groeten van Hans en Alie."

BRITT EN GERBEN

"Jan is een ontzettend leuke vent. Begreep precies wat we voor ogen hadden en is erg professioneel. Onwijs blij met de film, welke het gevoel van de dag perfect weergeeft. Thanks Jan!"

MARK EN REBECCA

"Wij zijn 12 juli 2014 getrouwd en hadden via via gehoord dat Jan heel mooi en goed kon filmen!
We hebben afgesproken met Jan om alles door te nemen op dat moment was Jan net begonnen waar door hij wat minder informatie had om te laten zien. Maar ook met minder informatie hadden wij alle vertrouwen erin.
Het was de mooiste dag van ons leven tot nu toe. En dan wordt de mooiste dag ook nog is vast gelegd op film.
De film heeft Jan heel mooi in elkaar gezet! We hadden gevraagd aan Jan of het mogelijk was of we de gasten na afloop een bedankje konden mee geven maar niet zomaar een bedankje, een bedankje met daarbij toegevoegd een kort filmpje van de hele dag. Jan twijfelde geen seconde en zei gelijk JA dat is geen probleem. Zo kregen onze gasten na afloop van de bruiloft het bedankje met daarbij een link om de korte versie van de bruiloft film te zien. (Jan ging direct na de kerkdienst naar huis om het korte filmpje in elkaar te zetten wij gingen toen met onze dag gasten aan het diner.) Het was geweldig om de reacties van iedereen te zien en te krijgen, zo kon iedereen thuis nog is rustig in een paar minuten onze mooie dag doornemen en ook weer aan hun familie/vrienden laten zien.

Wij raden Jan bij al onze vrienden en familie aan!
Je hoeft niet te filmen maar wij hebben er tot op de dag van vandaag geen spijt van dat we alles hebben vast gelegd. We kijken nog regelmatig de gehele film!

JAN Bedankt!"